Evvvet Hamileyim!

Evvet bebeğim nihayet beklenen gün geldi. Bir cumartesi günü babandan gizlice aldığım gebelik testini yaptım, ve beklemek üzere içeriye gittim. Sonucu beklerken kendime bir ton uğraş buldum, sanki ben oyalanırsam o ikinci çizgi bu sefer gözükecek gibiydi. Ama beklediğim gibi olmadı testi elime aldığımda gene o sevmediğim tombul ikinci çizgi çıktı! Ve fazlasıyla agresifleştim, evet bu ayda hamile değişim olmamıştı dedim kendimce. Akşam yemeği vs. derken, uykuya daldık...

Sabah babacağına kahvaltı hazırlamak için elimi yüzümü yıkamaya başladım gebelik testi gözüme ilişti bir de baktım ki bana hafifçe sırıtan belli belirsiz bir ikinci çizgi vardı! OMG! O da neyin nesiydi! Testi evirdim çevirdim ışığın tepesine tuttum... Evet hayal görmüyordum, orada incecik bir hayalet çizgi vardı. Ama dur bir dakika, testte 20 dakika sonra çıkan sonuçların geçersiz olduğu yazıyordu. Ve benim testi tekrarlamam lazımdı ama nasıl? Bugün günlerden pazar ve tüm eczaneler kapalıydı, nöbetçi eczane bulmak ise sıkıntılıydı. Ama benim ne yapıp ne edip bir test bulmam gerekiyordu. Babacığını öptüm, kahvaltılık bir şeyler alıp geliyorum diye evden çıktım. Az gittim uz gittim dere tepe düz gittim ve yarı kepengi açıp bir eczane buldum ve bana o mucizevi haberi bulacak gebelik testini aldım :)

Eve geldim, hızlıca testi yaptım ve testi sakladım, kahvaltı hazırlamaya koyuldum. Harika bir kahvaltı olmalıydı, Baban baba olacağını bu pazar kahvaltısında öğrenecekti çünkü :) Kahvaltıyı hazırladım babacığını uyandırdım. Ve gittim test sonucuna bakmaya o kadar stresliydi ki o anlar elim bir türlü teste gitmiyordu. Ya bu sefer ikinci çizgi yoksa?

Elimi teste uzattım, derin bir nefes aldım ve ne göreyim. Benim o sevimli ikinci hayalet çizgim mutlu mutlu bana sırıtıyordu o kaset testlerden :) İçim içime sığmıyordu hamileydim B-I-N-G-O! İkinci silik çizgi ev tipi gebelik testlerinde gözüküyorsa, çoktan kan testine de yansımış olmalıydı. Ve o sırada kahvaltı masasına oturmuş babana güzel haberler verme zamanıydı :) Çeyizime aldığım balerin görünümlü bir tabağın içerisine o testi gebelik testini koydum ve kapağını kapattım. Babacığın her şeyden habersizce kahvaltısını yaparken, ansızın içerisinden börek, kek benzeri bir şey çıkacağını beklerken kapağı açtı ve dona kaldı:)



Nasıl yani? Bu da ne? Gebelik testi mi bu? Ve bana bakıyordu mantıklı bir cevap istiyordu:) Evvettt Hamileyim! Bu da kanıtı işte! Hadi kahvaltını bitirde kan testi yaptırmaya gidelim dedim sakince :) Babacığın testi eline aldı ve ikinci çizgiyi her ne kadar göstersem de baban göremiyordu. Hayırr be çizgi yok olsa ilk çizgi gibi çıkardı diyordu. Ben babana ikinci silik çizginin de hamilelik olduğunu reglime 5 gün kala yaptığım için çizginin ince olduğuna ikna edememiştim. Baban da kan testini yapalım doktor söylesin o zaman inanacağım derken pişkin pişkin sırıtıyordu :)

Ben hazırlandım apar topar ve kendimizi hastanede bulduk. Kan alındı 18.04.2015 ve geçmeyen bir bekleme aldı bizi, Sonuçlar 2 saat sonra çıkacaktı. Ve zaman adeta donmuştu. Tam tamına 1:30 saat geçti ve ben laboratuvara bir gidelim belki sonuç çıkmıştır dedim. Ve beklenen oldu görevli bilgisayardan bir takım şeyler yaptı ve yazıcıdan bir kağıt çıktı. Yavaaaaş yavaş kağıdı aldı eline katladı zarfın içine koydu ve bana uzattı. Babacığın ile göz göze geldik. Saniyenin 1/4 de zarfı çıkartıp kağıdı elime almıştım. Beta Hcg > 18 yazıyordu. Baban henüz kağıdın neresine bakacağını bile bilmeden ben. Hastanenin orta yerinde : "HAAAAAAAMİLEYİM!!!! " bağırmıştım. Babanın o mavi gözleri bir anda kocaman olmuştu ve bana sımsıkı sarıldı döndürdü beni :) Herkes bize bakıyordu:) Hiç aldırış etmeden birbirimize bakıp sırıtıyorduk.

Evet ben Anne olacaktım, oda artık Bir BABA!
İyi ki bizi seçtin sevimli tatlı sperm, biz çok mutlu olduk :)


Sevdiysen, paylaş :
 

+ yorum + 57 yorum

2 Ekim 2018 16:48

Maşallah Allah Analı babalı büyütsün inanin okurken okadar heyacanlandımki şuan bendende oyle bir hayalet çizgi var bir umut acaba benim gibi olan varmi diye bakınıyorumdum sizi gordum Rabbim inşallah banada ve tum olmayanlara nasip eder çok merak ettim yazarsaniz sevinirim kızınızmı oğlunuz mu oldu Rabbim size bagislasin

16 Ekim 2018 03:23

Bende aynı şekilde oldu bugün şaşkınım siz tekrar yaptınız mi

5 Aralık 2018 13:08

benımde adetıme 5gun var belırtılerım vardı gebelık testı aldım yaptım negatıf 4 saat sonra baktıgımda sılık ınce bır cızgı vadı hamılemıyım arkadaslar yardım

15 Aralık 2018 11:40

Benim bugün 5.günüm geçti test yaptım cok geç saatlerde silik çizgi görünür gibiydi sabah silik tam çizgi çıkmıştı sonra kayboldu kafam karıştı ne demek oluyo şimdi bulut gibi hafif bir pembelik var atmadım testi lütfen cevaplayın..

21 Aralık 2018 23:33

Bdjdn

21 Aralık 2018 23:35

Vallahi cnm aynısı benim başıma geldi adet gunume 6 gün var bakalım ne olacak ama bence hamilesin

21 Aralık 2018 23:35

Vallahi cnm aynısı benim başıma geldi adet gunume 6 gün var bakalım ne olacak ama bence hamilesin

27 Ocak 2019 13:04

Hayirli olsun insanllah

10 Şubat 2019 04:49

hayırlı olsun

10 Şubat 2019 04:50

bu arada bende yaptim test bu çıktı sizce var mı bişey

24 Şubat 2019 04:12

Bende yaptım ikinci çizgi silik ama biraz net varmidir

25 Şubat 2019 08:34

Saatler sonra ikinci çizgi dağınık çıkarsa bu ne demek anlamına gekuyge ama her testin içersinde 10 dakika winrasi gecersiz demektir

25 Şubat 2019 08:35

On dakikdan sonrasına genelde itibar edilmiyor ama

2 Nisan 2019 13:24

Merhabalar ben yeni katıldım nasılsınız

17 Nisan 2019 14:01

Arkadaşlar benimde adetim 1 gün gecikti idrar testi yaptım ve cnin yanında ikşmcş bi çizgi çıktı sizce hamilemiyim lütfen yardımcı olın

17 Nisan 2019 14:02

Arkadaşlar benimde adetim 1 gün gecikti idrar testi yaptım ve cnin hemen yanında ikinci bi çizgi çıktı sizce hamilemiyim lütfen yardımcı olın

21 Mayıs 2019 19:28

Merhaba arkadaşlar

24 Mayıs 2019 15:19

Bnimde bugun ayni oldu coook silik ve hayalet silikti cok merak edyorum.nolck sonc ve 1 senedr evlym

24 Mayıs 2019 15:21

Veee 23 gun gecikti adetim cok silik bir cizgi var normalmi

31 Mayıs 2019 07:18

Merhaba arkadaşlar cok heyecanliyim bana yardim edin.
14unde adet gordum bir hafta surdudukten sonra. 23.24.27.29 gunlerinde birliktelik oldu. 31i bugun test aldim c siradan her testte oldugu gibi var 2inci cizgi yok tam çope atmaya giderken aniden cama yani isiga tuttum hayalet bir cizgi gordum hamilelik varmidir

17 Temmuz 2019 13:01

Mwrhaba bende ay i durumdaym adetime 11 gun var bugun dayanamayip yaptim ilk negatif cikti 2 saat sonra bigeldimki hayalet bi cizgi var normlade o bile cikmaz bu ay klomen kullandim

8 Ağustos 2019 03:46

Selam bende adetimden 15 gün kecdi 2 defa test yapdim aynan böyle cikdi insallah bende hamileyim gec dölenme oldugundan süpleniyorum böyle durum yasiyibda hamile kalan varmi

10 Eylül 2019 10:38

Bende test yaptım ve sonrasında silik çizgi belirdi ama eve gelene kadar bir anlık hareketle içimden birşeyler akıp gidiyordu kanamam vardı hamilelik belirtileri o kadar çok vardı ki hamile olduğuma o kadar çok inanmistim ki hamile olup olmadığımi bilmiyorum var da düşük mü yapıyorum bilmiyorum siz bişey söyleyin

19 Eylül 2019 16:26

Gecikmenin 1.gunu idrar testi yaptim 2.3 saat sonra hayalat bi cizgi belirmkş oldugunu fark ettim. Ertesi gun yani gecmenin 2.gunu kan vardim 0.1 çikti su an 8 gun geciktim. Sizce geç dollenme olabilirmi arkadaslar basina boyle bi sy gelen varmi

21 Eylül 2019 13:22

Meraba arkadaşlar benimde oniki gün gecikmem var ama adetinden hemen sonra kan verdim sonuç 0.28 cıktı hamile olamadığımi söyledi doktor bana adetimi beklememi söyledi ve ben hala adet olmadım dün tekrar idrar testi yaptım ve ikinci çizgi cıktı ama hala şüphem var ya hamile değilsem diyerek tekrardan kan testi yaptıracam

13 Ekim 2019 13:35

Ya bende bugun bi test yaptim testte negatif cikti 5 dkk sonra negatife cok ama cok yakin pembe cizgi cikti lutfen yardimci olurmusunuz

13 Ekim 2019 13:38

Seninkide ayni benimki gibi varmidir bisey acaba

11 Kasım 2019 15:15

Adetim 3 gun gecikti ...bigün test yaptım tek çizgi cıktı...1 saat sonra baktım ikinci çizgi ama silik bir çizgi belirdi...sık idrar ..kasik agrisi göğüslerde hassasiyet var..acaba hamile olabilirmiyim

20 Nisan 2020 06:02

İyi günler kızlar benim de adetimin gecikmesinin 18. günü test yaptım biri tam çıktı t deki 1 2 saat sonra silik çıktı sizce hamile miyim

1 Mayıs 2020 08:19

Merhb lutfen kafam cok karısık iki testim silik cıktı kan testi 2.0 nedemk

7 Mayıs 2020 23:31

Merhaba lütfen yardımcı olun benim regilim 14 gün geçti ve ben dün gebelik testi yaptım ilki çok belirgin di ikincisi de saatler sonra silik çizgi oldu gebelik varmi

8 Mayıs 2020 00:24

İşte saatler sonra çıkıyor oda gebelik olurmu bilmiyorum

10 Haziran 2020 20:13

Selam merhaba adetim 2 gun gecikdi. 1 test yapdim 1 cizgi. Ustunden bir kac saat sonra 2 cizgi oluşdu silik cizki gibi. Neden ola bilir? Lutfen yardimci olun

13 Haziran 2020 05:27

Adetime bir hafta var hamilelik şüphelerim olduğu için sabah ilk idrarla test yaptım hayalet çizgi cıktı hamile olma ihtimalim varmi

20 Haziran 2020 08:30

Bnde ayın 17 sinde adet olmuştum akşamı geçen ay buay 4gun gecikti 4 ay öncede düşük yaptım buay adet olmadım test yaptım incecik kil gibi çizgi belli oldu ince çizik ne anlama gelioo

30 Haziran 2020 16:18

Arkadaşlar test yaptım ama ışığa tutunca iki çizgide görünüyor sizce hamile miyim 🙏❤️

30 Haziran 2020 16:18

Evet cnm bende de öyle oldu bence bir kan testi ver

6 Ağustos 2020 06:00

Arkadaşlar merhaba edetim 1gün geçti hamilelik testi yaptım ikinci çizgi beyaz çıktı sizce ne düşünmeliyim

11 Ağustos 2020 04:13

Bende suan aynı böyle çok çok silik var kan testimi bekliyorum suan 🤲🏻 Heyecanla

11 Ağustos 2020 04:15

Peki kan da çıktımı ?

3 Kasım 2020 11:36

Ne oldu hamilemisiniz?

26 Kasım 2020 13:00

Bende kactane yaptıysam sonradan silik çizgi cikiyo en sonki daha belirgin kan verdim yok dedi geç döllenme mi bilmiyorum valla spiral var bide daha yeni baktırdım ama doktor baştan sağma baktı duruyo dedi

26 Kasım 2020 13:03

Önceden de yapiyodum isterse test iki gün dursun bişey cikmiyodu şimdi neden cikiyo kafam çok karışık geçen adetimin bitti günden beri yapıyorum hep aynı silik cikiyo ama biraz durunca cikiyo bozuk olsa hepsi. Bozuk olmaz dimi bana bı yardımcı olun lütfen

13 Aralık 2020 08:24

E heralde

29 Aralık 2020 09:17

Adetim iki gün gecikti test yaptim bisey cikmadi ertesi gun baktim iki cizgi vardi bi tanesi silikti sonra tekrar test yaptim bisey cikmadi acaba hamilemiyim bu durumu yasayn var mi

20 Ocak 2021 13:32

Ya kizlar benimde başıma geldi kizima hamileymisim meyer ve kan tahlilinde gebelik gorunmedi idrar da cok silk oda 4 saat sonra cikti ama benim başıma 6 aydir tam adete yakin silik ciyor adetim gecikincede negatif cikiyir benim de kafam cok karisik nedenini bulmaya caliyirum

1 Şubat 2021 07:58

Merhaba hamilemisiniz benimde aynidi şuan 3 test yaptim 3 ude çok silikti

25 Mart 2021 14:40

Benimki de öyle oldu ikigundur geçti yaptım daha iyi bı sonuc aladm

25 Mart 2021 14:41

Ben tam günümde oluyom ikigundur geçti ama test yaptım atandım yarını bekliyecem sizce ne diyorsun

30 Mart 2021 12:59

Hanımlar ben de test yaptım ikinci çizgi silik çıktı sizce hamile miyim

1 Nisan 2021 12:32

Arkadaskar mrb yardımcı olur msnz

14 Nisan 2021 18:47

Adetime 5 gün var test yaptim cikmadi atmamıştım baktim ikinci çizgi var ama silik acaba hamilemiym 11 yıllık evliyim 😞

20 Mayıs 2021 12:54

Kızlar bnmde adetim 5gün geçtiğin de test yaptım baştan negatif dedim yattım sabah uyanınca birde baktım yanında silik çizgi acaba hamilemiyim

31 Mayıs 2021 07:40

Mrb benimde adetime daha bir hafta var gebelik testi yaparsam hamile olup olmadığımı öğrene bilirmiyim

8 Haziran 2021 22:56

Ben bi test yaptım test negatif ama öğle yapmıştım akşama doğru hafif bi çizgi daha çıkmış dikkate alma diyo herkez kuruma çizgisi zat3n çok düşük bi ihtimal hamile kalmam korkmuyorum ama niye çıktı ki . Hamile olmadığını görüp kafam rahat etsin diye yaptm daha çok kafam bulandı. Lohusaligimda sonra 4ay geçti adet olmadım yapayımda kafam rahat etsin dedim neyapcm ben simdi

11 Haziran 2021 04:54

Merhaba bana acil yorum yaparmisiniz dün iki tane test yaptım silik çizgi çıktı ertesi gün de yaptım çıkmadı şuan bekliyorum sizde

16 Eylül 2021 08:13

Bnde aynı durumdayim

Yorum Gönder

 
Support : Little Prince Kuzey | Little Prince Kuzey
Copyright © 2013 Küçük Prens Kuzey
Twitter:@littleprincekuzey