“Ben Anne Olmak İstiyorum”



Sevgili bebeğim, bir gün babana “Ben Anne olmak istiyorum” diye gittim. Ve o gün 8 Mart 2015’ti yani babacığın doğum günüydü.  Babacığın çok mutlu olmuştu, bir aile olma fikri bize o kadar sıcak gelmişti ki ailemize senin katılma fikrin ayaklarımızı yerden kesmişti. Bu bu süreçte biz ufak ufak çalışmalarımıza başlamıştık. Senin bize ne zaman katılacağından habersizce, babanla senin hayallerini kuruyorduk. Aklımızda toz pembe hayallerin yanı sıra “Ya kısırsak, ya hiç çocuğumuz olmazsa” gibi şeyleri düşünmekten de alı koyamıyorduk kendimizi. Ve bu durum ister istemez olumsuz etkiliyordu bizleri, çünkü senin bize bu kadar çabuk geleceğinden habersizdik.

Pinpirikli anneciğin, ilk fırsatta kendini hastanede buldu. Doktor amcana hamile kalmak istediğinden bahsetti ve gebelik öncesinde yapılması gereken testleri yaptı bana. Çok çok stresli bir bekleyiş ardından test sonuçlarımız temiz çıktı ve anneciğinin sana kavuşmasında bir engel olmayacağı anlaşıldı. Anneciğin henüz 24 yaşında, baban ise 30 yaşında genç bir anne baba sahibi olcaksın bebeğim.

Biz senin güzel haberlerinin gelmeni beklerken, 30 marrta Babaannen ve Deden evlendiğimizden bu yana ilk kez evimizi ziyarete geleceklerdi. Ve ben onlar evimize gelmeden önce sana hamile kalmak için çok uğraştım… Çünkü hem bana doğum günü hediyesi olacaktın hem de dedenlere güzel bir haber verecektik bu kutlamada. Ama acemi anne ve baba adayı olarak, yumurtlama döneminden habersizdik o zamanlar :) Ve ben sen geleceksin diye beklerken o ay kırmızı kart gördüm dönemde buna her ne kadar üzülsemde önümüzdeki ay benimle olacağını biliyordum miniğim!

Dedenler geldi, babaannen ile halanın hamileliğinden konuşuyorduk benim gözlerimin içi gülüyordu. Babaannene çok yakında güzel bir haber de biz verecektik çünkü.  Az bir süre kaldıktan sonra, onları Antalya’ya evlerine gitme vakitleri gelmişti, vedalaştık yolculadık onları…


Ben artık bu süreçte hamile kalmak adına çok daha bilgiliydim. 10 Nisan’da yumurtlama günüm olduğunu biliyordum, ve gene çalışmalarımıza başladık. Artık sana kavuşmak için hiçbir engel kalmamıştı. O ay gebelik testlerine ne kadar para harcadığımı hatırlamıyorum… Ve sen hala görünürde yoktun ben ise çok mu çok mutsuzdum…


Sevdiysen, paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Support : Little Prince Kuzey | Little Prince Kuzey
Copyright © 2013 Küçük Prens Kuzey
Twitter:@littleprincekuzey